30 Dec 2016

Kas toliau? Reikia tavo pagalbos!

Aš gerai nepamenu kokiu tikslu ir kam šis blogas išviso atsirado... Keitėsi jo tematika per visus jo gyvavimo metu, bet taip ir neatsakiau sau į vieną klausimą:
Ar man/jums jis reikalingas ir kodėl aš turėčiau čia rašyti?

Aišku nesitikiu šiandien čia turėti pastovų skaitytoją, o kaip kitaip jei pats pastoviai nerašau. Tačiau vis tiek užduodu jums šį klausimą:
Ar verta toliau tęsti, ar įdomu skaityti ir kas būtų įdomu Jums? 

Prieš gerus 6 metus šiame blog'e dominavo informacija apie šunis ir jų dresūrą, paskui gyvenimas keitė įpročius ir šią erdvę užvaldė bėgimas, bei nuotykiai trail trasose. Aišku bėgimas ir toliau lieka mano gyvenime, bet gal jums/skaitytojams visai neįdomi ši tema?  Bėgimo ir sveiko gyvenimo būdo "Guru" internetinėje erdvėje dabar labai daug, kiekvienas dėsto savo viziją ir mokymus, o ar reikalingas dar vienas bėgimo/nuotykių idėjos skleidėjas, aš nežinau...

Vidumi jaučiu, kad norėčiau parašinėti čia apie savo keliones (ne bėgimo), informacines technologijas (kam, su kuo, kas ir kodėl), jausmus (savo, sau, visiems ir artimam), gyvenimo prasmę ir t.t. Tačiau ar jūs apie tai skaitysite, mano ir tik mano požiūris/patirtį į tas sritis?

Iki šiandien nieko aš jūsų neklausiau ir tiesa pasakius nelabai domėjausi kaip jūs laikotės, tačiau šiandien aš jaučiu, kad tas laikas atėjo ir aš klausiu:
Ar jūs pasiruošę čia ir toliau užsukti ir skaityti sunkiai, nerišliai bet iš širdies sudėliotas mintis internetinėje erdvėje ar jau viskas, geriau jau užtilti?

Laukiu jūsų nuomonių, komentaruose ir žengiam į naujus metus su nauja viltimi ir tikslais :) M.


9 comments:

  1. Man gerai tavi paskaitinėt, ne prieš, kad ir toliau rašytum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ok, tu kolkas vienas nori skaitinėti, tai vien dėl tavęs dar kelis įrašiukus sudėsiu, pažiūrėsim gal atsiras dar norinčių skaityti. Nors sako kol yra nors vienas klausytojas/skaitytojas, tol verta rašyti :)

      Delete
  2. Aš skaitau. Su naujais :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu va jau du žmogiukai skaito, tai jau aš tampu beveik visai ramus, kad ir toliau reikia dėti viską čia ir kuo nuodugniau :)

      Delete
  3. Rašyk, Mariau, nesustok! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho jau net tris skaitytojus turiu, vadinasi einu dirbti prie naujo įrašo :)

      Delete
  4. Aš skaitau ir, jei bus naujų įrašų, skaitysiu. Jei patinka ir turi, ką parašyti - rašyk. Mano nuomone, naturalu, kad būna pertraukų tarp įrašų, ar keičiasi tematika, bet nuo to tik įdomiau laukti naujų įrašų.

    ReplyDelete
  5. Rašyk. Su pertraukom, be pertraukų, bet rašyk. Tiek dėl savęs, tokio pasikeitusio, paaugusio, kuris grįš pasižiūrėti kaip pasikeitė per tą laiko tarpą, tiek dėl kitų, kuriuos ne tik įkvepi užsiimti veikla, bet ir pačius kažką sukurti ir pasidalinti.
    Tikiu, kad prisėsti kažką parašyti/sukurti - jausmas labai panašus kaip apsiauti batelius ir įšspirti save į drėgną šaltą vakarą prasibėgti lengvų 18 kilometrų. Grįžus, matant rezultatą - lieka geras, savimi pasidižiavimo jausmas ir džiaugsmas, kad vėl nedavei sau progos nusimuilint.
    Smagu atrasti ir senas, tavo rašytas temas ne vien apie sportą. Po kelis kartus esu jas perskaitęs ir dar vis sugrįžtu.

    ReplyDelete
  6. Labas, Mariau :) Klausi - atsakau. Rašyk. Filmuok ir rodyk :) Tikrai įdomus content :)

    ReplyDelete